Založ si blog

Archív: jún, 2024

Výťah na Mesiac alebo Nehovor mi „mačička“!

Mám jedného kamaráta, ktorý si dlhé roky popri svojej civilnej práci privyrábal ako nočný taxikár. Vždy mi potom rozprával také príhody, nad ktorými som len krútil hlavou. O víťazovi obrovskej výhry v kasíne, ktorého viezol domov, prenasledovaný výpalníkmi, ktorí od krupiera dostali naňho typ, tak ho chceli olúpiť o tú megavýhru, či o viceprezidentke Telekomu, […]

Pokračovanie článku

Drahokam z austrálskeho Uluru

V podvečer som dorazil do krásneho severonemeckého mesta Lübeck, ktoré mi svojou nedotknutou stredovekou architektúrou pripomína Český Krumlov. Prejedený dánskeho syra Vesterhavsost, ktorý som si z obrovského syrového bochníka na každom diaľničnom odpočívadle nenásytne odkrajoval, som už nemal chuť na žiadnu veľkú večeru, iba ho riadne spláchnuť horkým nemeckým […]

Pokračovanie článku

Dánsky princ alebo Osamote s Tamarou de Lempickou

Sedím na kamenistej pláži poniže prístavu vo švédskom Helsingborgu, čakajúc na ranný trajekt do dánskeho Helsingøru. Tam, za Øresundským prielivom je Dánsko. Na horizonte vidím tróniť zámok Kronborg, zaliaty ranným slnkom. Do jeho priestorov zasadil William Shakespeare dej svojej najslávnejšej divadelnej hry Hamlet. „Život je otázkou priorít“ Spomínam si na […]

Pokračovanie článku
853. deň: USA odmietajú obvinenia z útoku na Sevastopoľ. Rusko a Ukrajina si vymenili ďalších vojnových zajatcov

853. deň: USA odmietajú obvinenia z útoku na Sevastopoľ. Rusko a Ukrajina si vymenili ďalších vojnových zajatcov

25.06.2024 06:25

Definíciou úspechu Ukrajiny podľa Washingtonu je, aby nakoniec mohla kontrolovať celé svoje medzinárodne uznané územie.

Hlad po nábojoch pominul, dodávky munície pre Ukrajinu zmiernili ruský tlak. Na obzore je však iný problém

Hlad po nábojoch pominul, dodávky munície pre Ukrajinu zmiernili ruský tlak. Na obzore je však iný problém

25.06.2024 14:04

Panoval hlad po nábojoch. Munícia bola na prísny prídel. Teraz tento hlad pominul, opísal ukrajinský delostrelec.

Koho pošle Ficova vláda za veľvyslanca do Moskvy? Nezvyčajne diplomata, ktorý túto funkciu už vykonával

Koho pošle Ficova vláda za veľvyslanca do Moskvy? Nezvyčajne diplomata, ktorý túto funkciu už vykonával

25.06.2024 11:40

Ako ambasádor sa vráti do Ruska diplomat, ktorý bol na rovnakom poste do roku 2020. V marci 2018 ho vláda dočasne povolala na protest na Slovensko.

VIDEO: Netradičná svadba na Liptove. Pozrite si, v akom duchu sa niesla

VIDEO: Netradičná svadba na Liptove. Pozrite si, v akom duchu sa niesla

25.06.2024 05:00

Zábery z netradičnej svadby zachytil mReportér Marián Hrnčiar.

rescueranger

Moje príbehy spoza horizontu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 75341x
Priemerná čítanosť článkov: 1638x

Autor blogu

Kategórie